« Hal Urban – Puterea cuvintelor | Pagina principala | Magda Carneci – FEM »

Stephan Schafer Mehdi – Organizarea evenimentelor
Articol postat de Marinela Gheorghe
Autor: Stephan Schafer Mehdi;
Titlu: Organizarea evenimentelor;
Lucrand in presa, am avut de multe ori contact cu diverse tipuri de evenimente. S-a intamplat cam in 99% din cazuri ca parerile ulterioare ale publicului prezent acolo sa nu fie dintre cele mai amiabile. De fiecare data apareau comentarii rautacioase, se carcotea pe seama conditiilor proaste de sonorizare, de iluminare, de caldura sufocanta din sali, de lipsa punctualitatii (ce-i drept, mai rar sa inceapa un eveniment la ora stabilita…). Asa ca, avand in vedere astfel de probleme destul de frecvente la noi, cred ca “Organizarea evenimentelor” scrisa de un neamt ar ajuta multe persoane din domeniu sa mai puna la punct detalii care cantaresc mult atunci cand vine vorba de formarea unei impresii asupra celui care organizeaza, fie ea companie, brand sau persoana fizica…
Probabil ca fiecare dintre noi, daca am sta putin sa ne gandim la ce evenimente (indiferent de natura lor) ne-a placut modul de organizare, cu siguranta le-am numara pe degetele de la o mana. Stephan Schafer Mehdi da dovada de o rigurozitate specific germana si structureaza cartea cat se poate de organizat, astfel incat scrierea sa para un ghid care poate fi oricand recitit si refolosit la nevoie. Practic, lecturezi cartea o data, insa cand trebuie in mod concret sa organizezi un eveniment, poti lua cartea in mana, pentru a-ti face un plan si pentru a-l pune in practica pas cu pas.
Cartea se adreseaza celor din domeniile marketing si relatii publice, dar si celor care coordoneaza diverse tipuri de proiecte, din arii de activitate variate, si care au contact cu presa la anumite intervale de timp. In special acestia trebuie sa constientizeze importanta modului in care isi organizeaza si isi prezinta evenimentul. Pentru ca asa cum il oferi, asa primesti si feedback. Intr-adevar, intotdeauna vor exista si carcotasi, care te pot critica si in momentul in care modul de prezentare a fost ok. Insa daca vrei sa le inchizi si lor gura, atunci trebuie sa studiezi mai mult si sa dai dovada de implicare si profesionalism.
Autorul ofera un volum mare de detalii, dedicand pagini intregi unor aspecte precum iluminarea sau alegerea locatiei. Desi par lucruri marunte, toate acestea puse cap la cap constituie un intreg care dau o identitate evenimentului tau. Concluzia? Nu scapa din vedere nimic, pentru ca orice greseala poate capata proportii catastrofice.
Cartea are si o utilitate care nu poate fi insa aplicata pentru tara noastra si nici pentru multe alte tari in care este tradusa. Stephan Schafer Mehdi are un simt practic extrem de dezvoltat, asa ca ofera concret si exemple de firme si branduri cu care se poate lucra in organizarea de evenimente, insa acestea sunt in Germania, asa ca nu ne vor fi de prea mare ajutor pe plan national…
Insa pentru toate celelalte sfaturi si idei, puteti comanda online “Organizarea evenimentelor” de pe site-ul editurii All.
Autor: | Stephan Schafer Mehdi | An aparitie: | 2009 |
Titlu: | Organizarea evenimentelor | Pret: | 34,90 lei |
Nr. pagini: | 192 | Editura: | All |
Subiecte: _Autor: Stephan Schafer Mehdi, _Comentator: Marinela Gheorghe, Editura: All | Nici un comentariu »